March 7, 2011

Gaji Isteri Lagi Tinggi Dari Suami

Assalamualaikum

Aku pernah terdengar pasal seorang suami yang berpendapatan rendah daripada isteri. Dan itu membuatkan si suami berasa rendah diri gila. Well, kalau aku pun, mungkin aku akan rasa rendah diri jugak.
Bila si isteri ada pendapatan lagi tinggi dari si suami, mesti si suami akan rasa terguris dia punya ego. Mesti dia rasa malu dan segan. Iye lah, nak keluar makan, si isteri yang bayarkan. Duit minyak si isteri yang banyarkan. Bil-bil semua, isteri yang banyarkan. Mana nak letak muka bai.
Tak pun, katakannlah anda (girls) dari golongan yang kaya raya, anak tokey minyak. Boyfriend pulak kerja jual burger je. Transport yang ada hanyalah kereta sorong burger je. Boyfriend korang mesti segan punya lah tengok perbezaan taraf duniawi ni. Segan ni tak lain tak bukan adalah di sebabkan oleh ego. So, apa yang korang akan buat bagi mengatasi masalah lelaki ego yang berpendapatan rendah ni?
Serta, since girlssss nowadays terlampau 'realistik', duit mesti penting kan? So, korang kisah tak kahwin dengan lelaki yang kerja kilang sawit sedangkan korang (girlssss) ni kerja kat dalam ofis yang ada 2-3 aircond yang gaji korang 3-4 kali ganda lagi tinggi dari lelaki korang.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tinggalkan jejak anda di sini! Senang aku nak jejak balik!!!